Představujeme

Dermacol: Z Brna do sedmdesáti zemí světa…

Každá čtvrtá žena v České republice používá make-up Dermacol, každá pátá se pak líčí rtěnkou této značky. Proto je potřeba se pořádně otáčet. Jen v České republice Dermacol navíc letos otevírá i další 4 značkové obchody: ve Zlíně, Brně, Pardubicích a v Praze.

Ne každý dnes možná ví, že většina legendární česko-slovenské kosmetiky Dermacol se stále vyrábí u nás. V jedinečném výrobním závodě na brněnské Lesné se zaměřují zejména na pěstící kosmetiku – krémy a pleťové vody, make-upy, peelingy a sprchové gely. Ty odtud exportují až do sedmdesáti zemí světa.

Na plné obrátky tu teď jede například nový šestitunový automatizovaný kotel na míchání emulzí a tekutin. „Investovali jsme i do nákupu nového kalandru, což je soustava válců, která dokonale propojí barevné pigmenty v make-upech. A v další modernizaci budeme pokračovat,“ líčí Věra Komárová, ředitelka strategie značky, a ukazuje místní raritu: veteránský stroj Gasti plnil tuby legendárním krycím make-upem Dermacol Make-up Cover, který v 60. letech proslavil česko-slovenskou kosmetiku až v Hollywoodu. Historický poloautomat tu už ale mají jenom pro ozdobu. Proslulých krycích make-upů tu dnes vychrlí linky až 3 milióny kusů ročně. Slávu značky nyní šíří po světě i vlivní světoví youtubeři, s nimž Dermacol jako jedna z mála tuzemských firem dokázal navázat úspěšnou spolupráci.
Dermacol_foto2
Brněnská továrna s vlastní vývojovou laboratoří je dnes závodem s vůbec nejširší škálou vyráběných kosmetických produktů v České republice. Podle Věry Komárové se ekonomický růst společnosti projevuje i v investicích do výrobního závodu a zefektivnění distribuce a logistiky. Součástí modernizace je také vybudování nových skladových hal, které teď pro Dermacol vyrůstají nedaleko brněnského letiště.

Výrobní závod na Lesné je výjimečný i tím, že je jeho součástí vlastní centrum výzkumu a vývoje, které se do Brna přesunulo v roce 2005 z Prahy. Tým pod vedením Petry Dočekalové tu jako první u nás vyvinul například bázi pod make-up nebo šestnáctihodinovou dlouhotrvající rtěnku. Ta je dnes dostupná už v 26 barvách a prodává se po celém světě. „Krémy tu vznikají podle našich vlastních receptů. Mícháme do nich třeba mořské řasy dovážené přímo z Bretaně, které využívají i takové značky jako Chanel a Dior – bretaňská řasa je totiž extrémně účinná. Řada našich hydratačních krémů má také vysoký obsah kyseliny hyaluronové – až 2 %, což je maximální doporučené dávkování. I proto, že máme vlastní výrobu s vývojovou laboratoří, můžeme zůstat cenově dostupní všem ženám,“ doplňuje Věra Komárová. A prozrazuje, že laboratoř momentálně testuje novinku – rozjasňující krém se zlatými třpytkami.

Zdroj: Dermacol / komerční sdělení

Doporučené

Přidat komentář