PAUL přináší Francii na Váš stůl již 10 let. Hrajte o ceny za 100.000 Kč!

Francouzské pekařství PAUL oslaví v letošním roce 10 let na českém trhu. Již od roku 2008 přinášíme českým zákazníkům to nejlepší z francouzské pekařské a cukrářské tradice. Kulaté výročí bychom chtěli oslavit především s našimi zákazníky, kterých rok od roku přibývá.

Po celý rok 2018 si bude francouzské pekařství PAUL připomínat své desáté narozeniny formou nejrůznějších akcí a speciálních dárků pro své příznivce a zákazníky. Oslavy odstartují na jaře, přesněji 23. března, na Světový den makronek. Makronky jsou symbolem zručnosti francouzských mistrů cukrářů a zároveň jedním z nejoblíbenějších výrobků pekařství PAUL. Proto právě v tento den odstartuje soutěž, ve které půjde o ceny za více než 100.000 Kč! Až do 5. června budete mít možnost vyhrát poukázku na skvělé dobroty v pekařství PAUL. 10 týdnů x 10 výher týdně = 100 výher v celkové výši přes 100.000 Kč.

Zúčastnit se soutěže může každý, kdo je registrovaným členem Merci Clubu. Stačí koupit jakoukoli krabičku minimakronek a můžete začít soutěžit. Tak je to jednoduché! Pokud není zákazník členem Merci Clubu, může se online zaregistrovat na www.paul-cz.com/merci-club.
Paul_pekarstvi_10_let_02
Pekařství PAUL – celosvětová síť s téměř 130 lety tradice!
První česká pobočka sítě originálních francouzských pekařství PAUL se otevřela na sklonku září 2008. Šlo nejen o první prodejnu v České republice, ale dokonce v celé střední a východní Evropě. Díky okamžité oblibě a rostoucímu počtu zákazníků následovala rychlá expanze a dnes má pekařství PAUL v Praze již 17 prodejen a centrální pekárnu. Historie francouzského pekařství však sahá mnohem dále, až do roku 1889, kdy zakladatel konceptu pan Charlemagne Mayot otevřel první pekařský krámek. Úspěšně se rozvíjející pekařství převzal v roce 1958 jeho vnuk Francis Holder, muž, jehož zásluhou se PAUL stal jedničkou v oblasti pekařství ve Francii. I přes rostoucí prosperitu svého podnikání začal však po čase pan Holder cítit, že zaměřit se jen na masovou produkci mu ke spokojenosti nestačí a začal s nostalgií vzpomínat na své kořeny. V roce 1972 se rozhodl transformovat rodinné pekařství v Lille, ve kterém vyrůstal a kde se kdysi pod vedením svého otce naučil řemeslu. Přidal dřevěný pult a část pekárny otevřel, takže se zákazníci mohli sami dívat, jak se chléb připravuje a peče. Jednoduchá, ale zcela nová koncepce se stala základem úspěchu značky.
Francis Holder stál v čele společnosti od roku 1958 do 2007 a pod jeho vedením se značka PAUL rozšířila do celého světa. V expanzi nyní pokračuje i jeho syn Maxime.

Navštivte prodejnu nebo e-shop pekařství PAUL a propadněte chuti francouzské pekařské a cukrářské tradice.

Zdroj: PAUL / komerční sdělení

Sdílejte článek s přáteli

Doporučené články

Dochází vám trpělivost při plnění novoročních předsevzetí? Nejste sami. Plány, které vypadají dobře v představách i na papíře, mnohdy berou

Pitný režim dětí je důležitým tématem pro zdravý vývoj. Rodiče často stojí před otázkou, co je pro jejich potomky nejlepší

Každodenní rutina může být uklidňující, ale také ubíjející. Když dny splývají v jeden a my jen mechanicky plníme své povinnosti,

Přidejte se k nám