Zabouchnuté dveře, prasklá vodovodní trubka nebo výpadek proudu… Tyhle situace si načasování nevybírají. A právě tehdy přichází ke slovu asistenční služby. Možná je máte sjednané u svého pojištění, ale netušíte, co všechno doopravdy obnášejí. Tady je 5 věcí, které vás možná překvapí a příjemně potěší:
1. Zapomeňte na zoufalé hledání
Když se něco pokazí, není čas vybírat z desítek anonymních kontaktů na internetu. Pokud máte pojištění majetku s asistencí, stačí zavolat na nonstop linku a operátor vás propojí s ověřeným řemeslníkem. Rychle, bezpečně a bez nepříjemných překvapení na faktuře.
2. Nejde jen o vodu a dveře
Asistence to nejsou jen instalatéři nebo zámečníci. Potřebujete elektrikáře, sklenáře nebo dokonce kominíka? Není problém. V rámci pojištění od Kooperativy se navíc do výše stanoveného limitu hradí nejen výjezd, ale i samotná práce odborníka.
3. Sršni, hlodavci, zápach z odpadu?
Asistenční služby se neomezují jen na technické havárie. Pokud potřebujete deratizaci, zásah proti hmyzu nebo třeba vyčištění sifonu kvůli nepříjemnému zápachu, můžete se na ně také spolehnout. Platí i pro odstranění hnízd vos a sršňů – což v létě rozhodně není neobvyklé.
4. Nejen v nouzi
Asistence se hodí i v případech, kdy nejde o havárii, ale běžný problém v domácnosti – třeba ucpané umyvadlo nebo porouchaný vypínač. Místo shánění a přemlouvání známého „šikovného kamaráda“ vám pomůže profesionál.
5. Vždy po ruce
Uložte si kontakt na asistenční službu do telefonu, dát si ho můžete i na ledničku. V krizové situaci není prostor na hledání papírů nebo e-mailů. Čím rychleji se dovoláte, tím dřív bude problém vyřešen.
S asistenčními službami vás doma už nic nezaskočí
Podívejte se, jaké asistenční služby můžete využít v pojištění majetku od Kooperativy: www.koop.cz/pojisteni/asistencni-sluzby/majetek
Zdroj: Kooperativa, foto: Vytvořeno pomocí AI / komerční sdělení