Češi ani letos nepřekvapili, stále nakupují najisto

Nákupní galerie Mall díky velkému zájmu zákazníků prodlužuje Neeejvětší výprodej, a to až do 31. ledna. Češi nakupují najisto a předem vědí, co si chtějí ve slevách pořídit. Proto nepřekvapili ani letos a ve výprodejích pořizují především elektroniku a drogistické zboží. Za první polovinu ledna tak jen na Mall.cz lidé nakoupili více než 360 000 kusů zboží.

Letos v povánočních výprodejích začali Češi nakupovat až po Novém roce. Lze tedy říct, že dárky finančního charakteru, které našli pod stromečkem, využívají nyní na nákupy věcí, které naopak pod stromečkem neobjevili a potřebují je. Vůbec nejvíc nakoupili 13. ledna, a právě proto se Mall.cz rozhodl ve výprodejových akcích pokračovat. „Největší zájem je především o elektroniku. Vedou LED televize, následně pak mobilní telefony a malé domácí spotřebiče. Velký zájem je také o prací prostředky, krmiva pro zvířata, plenky a kávové kapsle. Do TOP 5 produktů se dostala trochu překvapivě také obuv, přičemž například průměrná cena jednoho páru bot je 1 521 Kč,“ uvedla Táňa Lálová, tisková mluvčí Mall.cz.

Výsledky ukazují na to, že v kontextu silné ekonomiky se zákazníci nesoustředí čistě na věci praktického využití, ale jsou ochotni investovat do doplňků. Například chytré hodinky, přenosná sluchátka a gadgety zaznamenaly více než dvojnásobný nárůst.

Lidé chtějí stále více ovládat domácnost chytrými zařízení, a tak prodeje těchto produktů nepřetržitě rostou. V oblasti domácí elektroniky se jedná především o usnadnění praktických povinností, jako jsou robotické vysavače či sušičky, také roste zájem o osobní péči (ústní hygiena). Hitem loňského roku se staly chytré koloběžky Xiaomi a horké léto udělalo z klimatizace standardní vybavení domácnosti.

Zdroj: Mall.cz / foto: archiv / komerční sdělení

Sdílejte článek s přáteli

Doporučené články

Zralá pleť má své specifické potřeby, které se výrazně liší od péče o mladou pokožku. S přibývajícím věkem se snižuje

Francouzská značka L’OR otevírá novou kapitolu kávového příběhu. Představuje vlastní kapslový kávovar L’OR BARISTA Sublime, který díky chytré technologii automatického

Značka NAYDAYA opět dokazuje, že ví, jak posouvat hranice v péči o ženské tělo. Tentokrát se zaměřila na oblast, která

Přidejte se k nám