Red for Redken – vánoční soutěž o balíček produktů Redken

Red for Redken je speciální projekt americké značky profesionální vlasové kosmetiky Redken ve spolupráci se salonem Red, pod vedením Mirky Hajdové.

Americká značka profesionální vlasové kosmetiky Redken nás společně se salonem Red zavedli do světa moderního stylingu: 5 vysoce profesionálních videí, která vznikla v rámci společného projektu „Red for Redken“ uvedla dokonale řemeslnou a vysoce stylovou práci kadeřníků pražského Red salonu, pod vedením známé české kadeřnice a vlasové stylistky Mirky Hajdové, jenž je kreativní ředitelkou salonu Red v Praze, členkou hlavního týmu stylistů světových Fashion Weeků, který pracuje pod taktovkou světoznámého a uznávaného vlasového mistra Eugena Souleimana. Úzce spolupracuje se značkou Redken, kterou používá při své každodenní práci.

https://www.youtube.com/watch?v=2AIjz9IbctA

Za jakým účelem jste vytvořili tato videa?
Chtěli jsme ukázat, že společenské účesy se dají dělat i jinak, než jsou tady kadeřníci zvyklí. Že můžou být velmi originální, moderní, kreativní a sofistikované.

Pro koho jsou videa určena?
Tato videa jsou jak pro kadeřníky, tak pro finální klienty. Cílem je ukázat, jak vybočit z tvorby klasických svátečních účesů a dopřát tak klientovi možnost volby.

https://www.youtube.com/watch?v=jjVCJpMAn2k

Kolik účesů jste připravili?
Na videích můžete vidět celkem čtyři účesy. Každý z nich má ale zároveň několik variant úpravy. Záleží to opravdu na kreativitě každého kadeřníka a v neposlední řadě na přání klienta.

Je mezi těmito účesy nějaké pojítko? Mají něco společného?
Asi bych se nebála říct, že je to dokonalost a čistota provedení. Každý účes je určený nejen pro jiný typ klienta, ale i kadeřníka. Společného mají taky klienta, který hledá jedinečný styl.

https://www.youtube.com/watch?v=2AjnKaaagWI

Víme, že jste už několik let členkou kadeřnického týmu světových Fashion Weeků. Jak jste se k tomu dostala?
Je za tím tvrdá práce. A taky chuť dělat věci jinak. Velkým problémem kadeřníků je to, že se nechají limitovat zajetou klasikou a taky jejich lenost. Myslím tím, že se zastaví někde na půl cesty a nejdou dál. Je důležité neustále rozvíjet své schopnosti či talent a jít za svým snem. To může znamenat i odstěhovat se na místo, kde se dějí věci.

https://www.youtube.com/watch?v=pv5rH-KAsuw

Co je nejtěžší, když jste členem hlavního týmu Fashion Weeků?
Asi ten nekonečný boj se stresem a únavou. Když jste v hlavním týmu, tak jedete všechny světové fashion weeky, to znamená téměř měsíc a půl 20 hodin na nohách. Je to taky velká zodpovědnost. Jestli se něco nedaří, nebo má někdo v týmu těžkosti, musíte být připraveni pomoci, aby vše načas perfektně klaplo. Je to týmová práce, nemůžete být individualista.

vlasy: Salon Red / supervize: Mirka Hajdová / stylisti: Míša Boháčová, Honza Balcařík , Lenka Habartová, Diana Kratochvílová

produkce: kamera a finální touch: Marek Myšička / režie: Mirka&Marek / asistence : Martin Kloud / make-up : Renata Zelinková / styling : Martina Jarolimová / Manikúra: Alena Vacková/ Redsalon / modelky : PH Models / set design: Adam Novák

Speciální díky patří studiu Cash Only, Patriku Burešovi a Panavision Praha.

Všechna videa najdete také na FB stránce značky Redken: https://www.facebook.com/redkencz/videos
soutez_red_for_redken_02
Soutěž: Staňte se v boji proti krepatění vlasů vítězem!
V naší dnešní speciální soutěži můžete získat jeden z pěti balíčků luxusní vlasové kosmetiky Redken – frizz dismiss šampon – uhlazující šampon, který jemně čistí a chrání proti vlhkosti. Obsahuje exkluzivní Redken Humidity-Resist komplex se směsí brazilského Pracaxi oleje a složkou Aquatoril, které vyživují vlasy a pomáhají je chránit před vlhkostí a krepatěním, frizz dismiss kondicionér – zvlhčující kondicionér s ochranou proti vlhkosti. Uzamyká ve vlasu jeho přirozenou míru vlhkosti, zatímco zabraňuje přístupu vlhkosti z okolního prostředí. Obsahuje exkluzivní Redken Humidity-Resist komplex se směsí brazilského Pracaxi oleje a složkou Aquatoril, které usnadňují rozčesávání, hloubkově vyživují vlasy a pomáhají je chránit před vlhkostí a krepatěním a sea salt spray pro sexy rozcuchaný vzhled vlasů se střední fixací a jemnou vůní.

Soutěžní otázka: Ve kterém z videí byl k vytvoření účesu použit produkt Redken Quick Dry 18 – ultrasilný lak pro maximální fixaci účesu?

a) Red for Redken Diana Kratochvílová

b) Red for Redken Jan Balcařík

c) Red for Redken Lenka Habartová

Správnou odpověď zašlete na e-mail info@womanandstyle.cz do 26. 11. 2015, do předmětu uveďte RED FOR REDKEN. Pět autorů správné odpovědi od nás obdrží luxusní kosmetický balíček Redken.

Staňte se fanoušky WOMAN&STYLE na facebooku a nepropásněte žádnou z připravovaných soutěží.

Účastí v soutěži potvrzuji souhlas s Obecnými podmínkami soutěží.

Sdílejte článek s přáteli

Doporučené články

V posledních několika letech se na českém trhu objevuje stále více produktů z Asie – konkrétně z Japonska a Jižní

Digitální prostor se stal nedílnou součástí našich každodenních životů – pracujeme online, studujeme online, komunikujeme online. Stejně jako ve fyzickém

Vůně jsou jako neviditelný podpis – mohou vyprávět o vaší osobnosti více než slova. Pokud chcete, aby váš parfém dokonale

Přidejte se k nám