Ricola a waterdrop® zahajují novou éru bylinného osvěžení

Ricola a waterdrop®, dvě ikonické značky proslulé kvalitou a trendy, spojily své síly a představily nový koncept hydratace: čtyři exkluzivní příchutě bylinkových kostek, které kombinují alpské bylinky Ricola a funkční ovocně-vitaminové směsi waterdrop®. Kolekce waterdrop® x Ricola, která bude uvedena na trh v celé Evropě 28. srpna, nově definuje kvalitní pitný režim.

Toto partnerství představuje významný milník – spojuje více než 90 let zkušeností společnosti Ricola s inovativním přístupem společnosti waterdrop® k moderní hydrataci.

„Dlouhodobě obdivujeme inspirativní know-how společnosti Ricola,“ říká Martin Murray, zakladatel a generální ředitel společnosti waterdrop®. „Společně jsme vytvořili něco opravdu výjimečného – funkční a chutný výrobek, který díky síle bylinek posouvá každodenní osvěžení na novou úroveň.“

Když se příroda potká s funkčností: Chutě, které inspirují
Každá kostka obsahuje pečlivě vyváženou kombinaci ovoce, vitamínů a 8 ikonických bylinek Ricola – včetně máty, meduňky, tymiánu a květu černého bezu. Bylinné nápojové kostky jsou určeny pro zákazníky, kteří upřednostňují zdravý životní styl a pohodlí.

Kolekce nabízí čtyři výjimečné příchutě:
● Malina meduňka: jemná kombinace lesních plodů a meduňky s vitaminy C, B6 a B12 na podporu imunity.
● Lemon Mint: svěží, energická příchuť s chladivým mátovým nádechem, obohacená o vitaminy C, B3 a B12 pro podporu energetického metabolismu.
● Granátová máta: výrazný ovocný základ vyvážený mátou a vitaminy C, B6 a B12 pro podporu správné funkce imunitního systému.
● Verbena Citrus: jemná citrusová chuť s nádechem bylinek – připomíná spíše citronové bonbony než ostrou kyselost. Obohaceno o vitaminy C, B1 a B9.

„S bylinnými nápojovými kostkami Ricola vstupujeme do nové vzrušující kategorie a zároveň zůstáváme věrni svým kořenům,“ říká Thomas P. Meier, generální ředitel společnosti Ricola. „Každá kostka odráží náš závazek ke kvalitě, inovacím a přírodním účinkům alpských bylin – nyní nově upravených pro dnešního spotřebitele.“

Společná vize udržitelné hydratace
Cílem spolupráce waterdrop® x Ricola je nejen vytvořit skvěle chutnající výrobky – ale také přinést nový pohled na každodenní hydrataci. Nápojové kostky podporují uvědomělejší životní styl a kombinují výhody rostlinných složek a funkčních nápojů ve formě, která produkuje až o 98 % méně plastového odpadu než jednorázové nápoje v lahvích.
Tato nová produktová řada odráží společné hodnoty obou značek: úctu k přírodě, závazek k udržitelnosti a vášeň pro inovace.

„Věříme, že budoucnost hydratace je funkční a zároveň udržitelná,“ dodává Murray. „Tyto kostky jsou víc než jen nový výrobek – jsou dalším krokem k chytřejším a udržitelnějším pitným návykům.“

Bylinná směs pochází od alpských farmářů a je pěstována podle standardů Bio Suisse – to je jen jeden z příkladů péče a řemeslného zpracování, které stojí za každou kostkou.

Uvedení na trh a dostupnost
Kolekce waterdrop® x Ricola je k dostání v celé Evropě od 28. srpna 2025 – online i v prodejnách waterdrop®.

Zdroj: waterdrop / komerční sdělení

Sdílejte článek s přáteli

Doporučené články

Ricola a waterdrop®, dvě ikonické značky proslulé kvalitou a trendy, spojily své síly a představily nový koncept hydratace: čtyři exkluzivní

Štěstí patří k největším životním přáním nás všech. Někdo ho vidí v rodině, jiný v kariéře, někdo v cestování, penězích

Zabouchnuté dveře, prasklá vodovodní trubka nebo výpadek proudu… Tyhle situace si načasování nevybírají. A právě tehdy přichází ke slovu asistenční

Přidejte se k nám