Soutěže

Soutěž: COOL+ s funkčními benefity

Společnost Pivovary Staropramen, průkopník v oblasti pivních mixů na českém trhu, představuje novinku ve svém portfoliu. Vedle klasických nealkoholických pivních mixů COOL, které se těší velké oblibě již od svého uvedení v roce 2011, přináší nové varianty COOL+ Energy s výtažkem z guarany, kofeinem a vitamínem B5 a COOL+ Vitality s výtažkem z ženšenu, zinkem a vitamíny B5, B6 a C.

Kombinace benefitů a chutí v pivních mixech
Pivovary Staropramen zahajují novou éru ochuceného nealkoholického piva. Nová řada COOL+ není pouhým rozšířením sortimentu, ale také revolučním krokem směrem k osvěžujícím nápojům, které navíc poskytují zajímavé funkční výhody.

COOL+ je k dostání hned ve dvou variantách: COOL+ Energy s příchutí červeného pomeranče a grepu, který je obohacený o extrakt z guarany, kofein a vitamín B5, a COOL+ Vitality s tropickou příchutí manga, ananasu a pomeranče, doplněný o extrakt z ženšenu, antioxidanty a vitamíny B5, B6 a C. Obě varianty jsou bez konzervantů a poskytují osvěžení a zároveň benefity pro aktivní životní styl.

Aktivnější životní styl Čechů
Pivovary Staropramen touto novinkou reagují na měnící se preference a životní styl konzumentů. Stoupající obliba nealkoholických piv a pivních mixů v uplynulých letech není pouze výsledkem změn preferencí mezi mladými dospělými, ale spíše odrazem proměny životního stylu napříč celou společností. Lidé všech věkových kategorií jsou dnes mnohem aktivnější, sportují, cestují a dbají na zdravý životní styl. Zároveň si rádi dopřejí osvěžující nápoj na bázi piva.

„Pivní mixy vznikly původně jako kombinace ovocné složky a piva s nízkým obsahem alkoholu okolo 2 %. Dnes však téměř všechny pivní mixy, které se u nás konzumují, připadají na jejich nealkoholické varianty, které se na trhu objevily o pár let později,“ popisuje Kristina Odstrčilová, manažerka značky COOL ze společnosti Pivovary Staropramen a dodává: „COOL+ pivní mixy posouvá zase o krok dál. Věříme, že se bude těšit stejné oblibě jako jeho předchůdci.“

Nealkoholický pivní mix COOL je k dispozici v několika variantách, od již tradičních příchutí grepu a citronu po tmavou švestku.

Novinku podpoří reklamní kampaň „Vyždímej den naplno“, která odstartovala začátkem května a k vidění bude v televizi, on-line, kinech i na vybraných prodejnách. S novým COOL+ se také bude možné setkat na akcích jako Běh pro Světlušku nebo Apetit piknik.

Spot je k vidění zde

Soutěž: Užijte si všechny benefity nových nealkoholických pivních mixů COOL+ Energy na náš účet! Na 4 výherce u nás čekají boxy obsahující 6x COOL+ Energy s výtažkem z guarany, kofeinem a vitamínem B5 a 6x COOL+ Vitality s výtažkem z ženšenu, zinkem a vitamíny B5, B6 a C.
A den má šťávuSoutěžní otázka: Ve kterém roce byly na trh uvedeny nealkoholické pivní mixy COOL?

a) 2011
b) 2015
c) 2018

Správnou odpověď (ve tvaru A, B nebo C) zašlete na e-mail info@womanandstyle.cz do 2. 6. 2024, do předmětu uveďte COOL+ Energy. 4 autoři správné odpovědi od nás obdrží boxy s 12ti nealkoholickými pivními mixy COOL+ Energy.

Výherci budou o výhře informováni e-mailem. V případě zájmu si mohou výhru vyzvednout (po výzvě) v redakci časopisu.

Staňte se fanoušky WOMAN&STYLE na FacebookuInstagramuPinterestu nebo X a nepropásněte žádnou z připravovaných soutěží.

Účastí v soutěži potvrzuji souhlas s Obecnými podmínkami soutěží.

UKONČENO! Správná odpověď. A. Výherci: Libor K., Žďár nad Sázavou, Monika B., Kaplice, Kateřina L., Dolní Dvořiště, Emilia W., Praha

Doporučené

Přidat komentář