Soutěž: Při výběru vánočních dárků vsaďte na osobitost a originalitu

Podle výzkumu agentury STEM/MARK řeší nejvíce Čechů nákup vánočních dárků během října. V tomto měsíci obstarává dárky pro své blízké přes 40 procent populace. Trendem letošních Vánoc je originalita i nákup od českých výrobců.

Stále více Čechů řeší nejen to, čím obdarovat své blízké, ale také kde dárky nakoupit. Čím dál tím víc lidí dává přednost českým výrobcům a zakázkové výrobě. S nákupem dárků vyrobených na zakázku se ale nevyplatí otálet. „Pro nás Vánoce začínají již začátkem září. Naši zákazníci vědí, že jsme každý rok vyprodaní, a někteří nemají nervy nechat nákup na poslední chvíli. Největší nápor objednávek očekáváme v polovině listopadu. Tradičně končíme s nabíráním objednávek 16. listopadu, potřebujeme čtyři týdny na výrobu. Brašny a kožené tašky jsou ale vyprodány vždy už v říjnu,“ upozornil Ivan Petrův, ředitel Brašnářství Tlustý a spol.

Trendem letošních Vánoc jsou dárky z malých manufaktur a rukodělných dílen českých řemeslníků. Většina českých výrobců už nyní hlásí výrazný nárůst zakázek. „Letos očekáváme kolem osmi tisíc vánočních zakázek. Což je o 30 procent víc zakázek než v loňském roce. Je to pro nás ohromné množství, které je třeba zvládnout, pečlivě se proto na vánoční období připravujeme celý rok,“ potvrdil zájem Čechů o zakázkovou výrobu Ivan Petrův.

Ženy přistupují k nákupu vánočních dárků zodpovědněji a nakupují je s větším předstihem. Ženy si zároveň dávají s výběrem dárků větší práci, zejména svým partnerům chtějí pořídit originální a osobitý dárek. „Dárky u nás nejčastěji kupují ženy pro své partnery. Koupit totiž muži pěkný dárek je čím dál tím těžší. Muži jsou konzervativní, ale kožená věc, navíc bytelně provedená, od českého řemeslníka – to je srdeční záležitost. Z našich výrobků jsou nejpopulárnější peněženky s monogramem, kožené opasky a kožené zápisníky. Všechny tyto výrobky jsou většinou vyvedeny v klasických barevných kombinacích, ale jsou opatřeny něčím osobním – vyraženým přáním, monogramem, přezdívkou,“ popsal Ivan Petrův.

Soutěž: Chcete letos darovat originální dárek? Zúčastněte se naší soutěže, ve které můžete získat jeden ze dvou voucherů na nákup produktů Brašnářství Tlustý a spol. v hodnotě 1500 Kč s platností do konce roku 2019. Sami si pak vyberete produkt, barvu, ražbu i balení a osobitý dárek už putuje k vám.

Brašnářství Tlustý a spol. se snaží pozvednout tradiční české brašnářské řemeslo a propracovat se až na světovou špičku. Všechny výrobky z místní dílny jsou dělány na zakázku, kus po kusu, ručně, za použití tradičních postupů, pomalu, s pokorou a láskou k materiálu. Mezi výrobky nechybí peněženky, pouzdra, opasky, tašky přes rameno i do ruky, aktovky i špičkové cestovní tašky, kožené zápisníky, dámské kabelky, pánské boty nebo kožené náramky. Novinkou jsou řemínky k hodinkám, které firma nabízí od června 2019.
soutez_kozene_02
Soutěžní otázka: Jakou záruku Brašnářství Tlustý a spol. poskytuje na většinu svých výrobků?

a) 5 let
b) 10 let
c) doživotní

Správnou odpověď zašlete na e-mail info@womanandstyle.cz do 25. 10. 2019, do předmětu uveďte BRAŠNÁŘSTVÍ TLUSTÝ. Dva autoři správné odpovědi od nás obdrží voucher / kód na nákup produktů z Brašnářství Tlustý a spol.  v hodnotě 1500 Kč.

Nechcete-li tipovat, najdete odpověď na otázku na stránkách Brašnářství Tlustý a spol. – Originální výrobky z kůže, www.brasnarstvitlusty.cz.

Staňte se fanoušky WOMAN&STYLE na FacebookuInstagramuPinterestu nebo Twitteru a nepropásněte žádnou z připravovaných soutěží.

Účastí v soutěži potvrzuji souhlas s Obecnými podmínkami soutěží.

Ukončeno! Správná odpověď: C. Výherci: Jiří M., Košťálov, Veronika W., Praha.

Sdílejte článek s přáteli

Doporučené články

Nástěnný kalendář je nejen praktickým doplňkem interiéru, může také přinášet radost. Překrásný nástěnný kalendář Magické kočky vás každý měsíc přivítá

Eros Energy je nejnovější pánská Eau de Parfum od Versace, jedinečný parfém s výraznou vůní a dlouhotrvající vonnou stopou. Láska,

Med je jednou z prvních surovin, které se začaly pro své blahodárné účinky používat v kosmetickém průmyslu. Stimuluje tvorbu nových

Přidejte se k nám