BLACKBERRY: Dokonalá kombinace vitamínů

Čím jiným bychom mohli před příchodem jara potěšit své tělo než vitamínovou bombou v podobě nejoblíbenějšího ovoce, které u nás můžeme najít. Přesně tak, borůvky a ostružiny – nenápadné malé bobule s velkými benefity. Jsou bohaté na antioxidanty, zejména antokyany, které jim dodávají charakteristickou tmavou barvu. Tyto antioxidanty pomáhají chránit buňky před poškozením volnými radikály, které souvisí se stárnutím a nemocemi oběhového systému.

Obsahují také flavonoidy, které pomáhají zlepšovat paměť, koncentraci a kognitivní schopnosti, tedy podporují mozkové funkce.

Borůvky a ostružiny obsahují také vlákninu, která je důležitá pro zdravý trávicí systém. Vláknina pomáhá udržovat správnou funkci střev a reguluje trávení.

Pravidelná konzumace tohoto bobulovitého ovoce pomáhá bojovat proti oxidačnímu stresu a udržovat naše tělo v kondici. A když k tomu přidáme naše nejběžnější ovoce – jablko, které se stará hlavně o vitamin C, aktivní v boji proti zánětlivým procesům v těle, máme zajištěn dobrý přísun vitaminů. Pokud chcete zajistit dostatečnou podporu svého imunitního systému, zařaďte toto zázračné ovocné trio nejen do svého jídelníčku, ale i do pravidelného pitného režimu. Příchuť Blackberry, která obsahuje vitamínovou kombinaci borůvky, ostružiny a jablka, se díky komunitě Waterdrop® stala novým členem kolekce Microdrinks. Jako bonbónek si pochoutku s příchutí Blackberry můžete vychutnat v limitované edici skleněných lahví ve výjimečném červeném designu. Dopřejte si vitamíny i ve svém běžném pitném režimu, který bude navíc chutnat svěže a lahodně.

Nová příchuť Microdrink BLACKBERRY – ovocné trio borůvek, ostružin a jablek zajistí přísun vitamínu C a je dokonale osvěžující. Microdrink obsahuje přírodní výtažky z ovoce a rostlin, je bez cukru a umělých konzervantů.
waterdropCena microdrinku BLACKBERRY– 189 Kč.
Skleněná lahev z limitované edice BLACKBERRY v sytě červené barvě o obsahu 600 ml, včetně ochranného neoprenového obalu – Cena od 759 Kč

Více informací najdete na www.waterdrop.cz nebo v kioscích Waterdrop® na pražském Chodově nebo OC Nový Smíchov.

Zdroj: Waterdrop / komerční sdělení

Sdílejte článek s přáteli

Doporučené články

Zralá pleť má své specifické potřeby, které se výrazně liší od péče o mladou pokožku. S přibývajícím věkem se snižuje

Francouzská značka L’OR otevírá novou kapitolu kávového příběhu. Představuje vlastní kapslový kávovar L’OR BARISTA Sublime, který díky chytré technologii automatického

Značka NAYDAYA opět dokazuje, že ví, jak posouvat hranice v péči o ženské tělo. Tentokrát se zaměřila na oblast, která

Přidejte se k nám