L’Oréal Groupe představuje průlomový profesionální vysoušeč vlasů

L’Oréal Groupe dnes na veletrhu CES® 2024 představil novou generaci vysoušeče vlasů, který byl navržen ve spolupráci s profesionálními stylisty pro profesionály i domácí použití: AirLight Pro. Fén AirLight Pro, vyvinutý ve spolupráci se Zuvi, hardwarovou startupovou společností založenou dronovými inženýry a předními vědci, využívá kombinaci technologie infračerveného světla a větru k péči o vlasy, které jsou poté vizuálně hladší a hydratované a zároveň k rychlejšímu vysoušení vlasů s optimalizovaným tepelným tokem pro více typů vlasů a s až o 31 % nižší spotřebou energie .

Nicolas Hieronimus, generální ředitel L’Oréal Groupe, během svého dopoledního úvodního projevu v Palazzo Ballroom v hotelu Venetian v Las Vegas v Nevadě odhalil technologii oceněnou na veletrhu CES® 2024 za inovace a podrobně popsal strategické investice společnosti v oblasti Beauty Tech.

„Již 115 let L’Oréal využívá vědu k inovacím a poskytuje zákazníkům nezapomenutelné zážitky z krásy, které naplňují jejich individuální aspirace v oblasti beauty. S produktem AirLight Pro ve spolupráci se společností Zuvi dokazujeme, že technologie může zlepšit estetický výkon, pečovat o různé potřeby vlasů a snížit její dopad na životní prostředí. To je budoucnost krásy, kterou chceme vytvořit.“

Nový AirLight Pro
Společnost L’Oréal, expert ve vědě a průmyslu v oblasti vlasové péče od buněčné úrovně až po vlasové vlákno každého typu vlasů (kudrnatých, rovných i vlnitých), navázala spolupráci s hardwarovým startupem Zuvi, aby vyvinuli a dodali profesionálům v oblasti kosmetiky a následně zákazníkům po celém světě nástroj nové generace pro vysoušení vlasů, který se zaměřuje na péči o vlasy prostřednictvím průlomové technologie.

„Posláním startupu Zuvi je zanechat svět lepším, než jak jsme ho našli, a to prostřednictvím převratných technologií a inovací pro budoucnost,“ říká Mingyu Wang, zakladatel a generální ředitel společnosti Zuvi. „Díky našim zkušenostem v oblasti optiky, aerodynamiky a designu spotřební elektroniky jsme vytvořili výjimečný produkt. Jsme nesmírně hrdí na práci, kterou jsme doposud odvedli, a nyní na to, že máme partnera, jako je L’Oréal, společnost s více než 100letou zkušeností v oblasti krásy a péče o vlasy, který naše produkty posune na další úroveň. Společně vytváříme a budeme vytvářet převratné kosmetické technologie.“

Hardwarový startup Zuvi použil ve fénu na vlasy patentovanou technologii LightCare™ a vyvinul první generaci vysoušeče na vlasy, který využívá infračervené světlo a vítr s vysokou rychlostí k účinnému vysoušení vody z povrchu vlasů, což zanechává vnitřní vlhkost ve vlasových vláknech.

Na špičkovém průmyslovém designu fénu AirLight Pro spolupracoval tým více než 100 inženýrů, designérů, kadeřníků a vědců z divize výzkumu a inovací L’Oréal a startupu Zuvi, kteří vyvinuli profesionální nástroj pro vysoušení vlasů, jenž překonává bariéry výkonu.

AirLight Pro přináší až o 33 % hydratovanější vlasy , až o 59 % opticky hladší vlasy , rychlejší dobu vysoušení a zdokonalený uživatelský zážitek na základě zpětné vazby od předních profesionálních kadeřníků. Je také schopen zajistit až o 31 % nižší spotřebu energie .

Na rozdíl od běžných nahřívacích vysoušečů vlasů s pouhými topnými spirálami je AirLight Pro vybaven speciálním 17lopatkovým vysokorychlostním motorem a patentovanou infračervenou technologií poháněnou wolfram-halogenovými žárovkami určenou pro rychlé vysoušení vlasů bez nadměrného tepla. Díky účinnému vysoušení vody z povrchu vlasů zůstává ve vlasových vláknech vnitřní vlhkost, což má za výslede hladké a lesklé vlasy.

Fén AirLight Pro, který L’Oréal testoval na více než 500 lidech s různými typy vlasů, je navržen tak, aby se přizpůsobil potřebám konkrétního uživatele. Hardware, firmware a aplikace fungují naprosto plynule a umožňují každému uživateli přizpůsobit nastavení svým individuálním potřebám.

„Již více než dekádu vytváří L’Oréal Research and Innovation novou vědu o kráse založenou na technologiích: Augmented Beauty. Technologie, která skutečně odpovídá na odvěké potřeby zákazníků s bezkonkurenčními výsledky,“ uvedla Barbara Lavernos, Deputy CEO Research, Innovation and Technology v L’Oréal. „AirLight Pro s více než 150 registrovanými patenty dokonale ztělesňuje tento průlom v oblasti krásy tím, že poprvé přináší řešení pro vysoušení, které zároveň pečuje o vlasy i o planetu.“

L’Oréal provedl menšinovou investici do startupu Zuvi prostřednictvím svého firemního rozvojového fondu BOLD Business Opportunities for L’Oréal Development.

AirLight Pro bude v roce 2024 uveden na trh ve Spojených státech pod profesionální značkou L’Oréal Professionnel, a to jak pro profesionály, tak pro běžné uživatele.

„Jako historický lídr značky a důvěryhodný partner kadeřníků od roku 1909 L’Oréal Professionnel vždy pozvedal profesionální odvětví průkopnickými inovacemi,“ uvedla Anne Machet, generální ředitelka L’Oréal Professionnel. „Jsme nadšeni, že můžeme spolupracovat se společností Zuvi a vynalézt novou generaci fénů na vlasy. AirLight Pro, poháněný infračerveným světlem, nabízí vynikající profesionální výkon pro všechny typy vlasů, a to při výrazně nižší spotřebě energie. Nový dokonalý společník pro všechny vlasové stylisty!“

Poznámka: Zahrnuté statistiky vycházejí z claimových studií provedených s AirLight Pro v Evropské unii.

Zdroj: L’Oréal Groupe / komerční sdělení

Sdílejte článek s přáteli

Doporučené články

Nástěnný kalendář je nejen praktickým doplňkem interiéru, může také přinášet radost. Překrásný nástěnný kalendář Magické kočky vás každý měsíc přivítá

Eros Energy je nejnovější pánská Eau de Parfum od Versace, jedinečný parfém s výraznou vůní a dlouhotrvající vonnou stopou. Láska,

Med je jednou z prvních surovin, které se začaly pro své blahodárné účinky používat v kosmetickém průmyslu. Stimuluje tvorbu nových

Přidejte se k nám