Návrat do „devadesátek“ s batohy a taškami od Kipling

Oslava 90. výročí značky Kipling se výrazně zračí také v nové kolekci pro letošní podzim a zimu. Odkaz na předchozí módní éru přináší pestré barvy, ale i loga v nadměrných velikostech, které v nás vyvolávají dávné, nostalgické vzpomínky. Kolekce New Classics ztělesňuje mladou bezstarostnost, stejně jako počátky značky v roce 1987.
kipling_90leta_02
Nejprodávanějším produktem celé kolekce se stal batoh FUNDAMENTAL, který prezentuje klasický a praktický styl. Vrchní zavírání udrží vaše věci v bezpečí zatímco dvě přední kapsy na zip umožní jednoduché a rychlé uložení všeho, co potřebujete mít neustále při ruce. Neméně praktická je i ikonická taška ART M vybavená zipem a šikovnými popruhy, jež vás připraví na všechny neočekávané události vašeho každodenního života. Na delších cestách vám zase určitě přijde vhod prostorná taška ONALO nebo lehký vak na záda HIPHURRAY, díky nimž bude každý váš výlet plný pohodlí a zábavy.

Zdroj: Kipling / komerční sdělení

Sdílejte článek s přáteli

Doporučené články

Koupel v Mrtvém moři, vířivka pod hvězdami, masáže, sauny či rašelinové koupele. Právě otevřené luxusní Wellness & Spa Hvězda na

Bolesti kloubů netrápí jen seniory. Čím dál častěji se ozývají i u mladších lidí – sportovců, pracujících u počítače nebo

Ricola a waterdrop®, dvě ikonické značky proslulé kvalitou a trendy, spojily své síly a představily nový koncept hydratace: čtyři exkluzivní

Přidejte se k nám