Česká značka Dermacol slaví v tomto roce své 50. výročí. Je to právě půl století, kdy krásu žen poprvé začal zdokonalovat extrémně krycí Make-up Cover Dermacol a nastartoval tak celosvětový úspěch značky. Společnost Dermacol u této příležitosti připravila oslavu s velkou soutěží o 50 diamantových prstenů vytvořených společností Diamonds International Corporation. Vyvrcholením oslav pak bude 28. 9. 2016 exkluzivní galavečer v Národním divadle.
Původní česká značka Dermacol vznikla ve Filmovém studiu Barrandov spojením odborníků na filmový make-up a dermatologů z Ústavu lékařské kosmetiky. První a zároveň nejúspěšnější výrobek Dermacol Make-up Cover byl uveden na celý evropský trh. Slovo „dermacol“ se u nás stalo synonymem pro make-up obecně. Píle, energie a ambice Olgy Knoblochové a Ing. Vlastimila Boublíka se proměnily ve světový úspěch. Licence na tento výrobek se podařila v roce 1969 prodat až do Hollywoodu. Můžeme se tedy pyšnit tím, že krása mnohých filmových hvězd má svůj původ v Dermacol kosmetice z Prahy.
Dnešní společnost Dermacol je dynamickou českou rodinnou firmou pečující s úctou o tento odkaz. Rozvíjí jej v obdivuhodném příběhu tří generací, ve kterém se tradice snoubí s inovací, národní hrdost s pýchou a láska ke kráse s ambicí vyrábět ty nejkvalitnější kosmetické produkty. Všechny tyto hodnoty se tak staly pilíři pro celoroční velkolepou kampaň s názvem „Oslavte naše zlaté výročí s diamanty“. Vladimír Komár, majitel společnosti Dermacol, uvádí: „Snažíme se porozumět potřebám žen všech věkových kategorií a naplnit jejich touhy. Naše loajální i nové zákaznice chceme odměnit za jejich věrnost a především oslavit naše významné výročí právě s nimi.“
Limitovanou kolekci 50 prstenů s motivem sněhové vločky z růžového zlata s 33 diamanty vytvořila speciálně pro tuto příležitost společnost Diamonds International Corporation a zákaznice mohou získat unikátní pamětní šperk ve velké výroční soutěži. Soutěž s mnoha doprovodnými aktivitami odstartovala 1. ledna 2016 a vyvrcholí předáním prstenů výherkyním v průběhu exkluzivního galavečera v Národním divadle 28. 9. 2016 spojeného s představením Labutí jezero.
Při natáčení televizního spotu se propojila značka Dermacol s Národním divadlem, pro jehož divadelní scény je už několik let kosmetickým partnerem. Spot vznikl jako pozvánka na exkluzivní galavečer a zahrály si v něm primabalerína Národního divadla Nikola Márová a přední tváře značky Dermacol, jakými jsou Taťána Kuchařová, Iva Kubelková, Judit Bárdos, Karolína Mališová a další. Paní Olga Knoblochová, která odstartovala příběh značky Dermacol, převzala v rámci natáčení jeden z diamantových prstenů jako symbolický dík za svou celoživotní práci. Pozorným divákům neunikne, že v rámci děje se setkávají všechny tři generace žen, z nichž roli té nejmladší ztvárnily dcery majitelů značky, manželů Komárových.
V průběhu roku společnost Dermacol připravuje mnoho dalších doprovodných aktivit, a to ve spolupráci i s třetím významným partnerem 50. výročí, značkou Mucha sekt. Výherkyně velké soutěže se mohou těšit na limitovanou kolekci Mucha sektu rosé, návštěvnice prodejen Dermacol si pak při vybraných příležitostech mohou zpříjemnit nákupy s Mucha sektem Chardonnay, perlou v řadě Grands Vins d´Alfons Mucha.
Informace o soutěži najdete na výročních webových stránkách www.dermacol50.cz.
zdroj: Dermacol / komerční sdělení